Arjan Smits: “De KWPN Stallion Show is voor ons echt een relatiebeurs”
“We staan al jarenlang op de KWPN Stallion Show met onze Pavo-stand, voor ons is dit echt een relatiebeurs. Tijdens het event hebben we altijd veel aanloop, veel van onze vaste klanten komen naar de stand toe. De een voor een gezellig praatje, de ander komt met vragen en wil graag advies. En daarvoor zijn we uiteraard ook hier”, begint Arjan Smits, accountmanager Retail & Paardenhouders Noord, Oost en Midden Nederland.
“Pavo hecht veel belang aan innovatie. Dit maakt ons ook onderscheidend in de wereld van paardenvoer. We steken veel tijd in onderzoek, dit omdat we goed in willen spelen op wat de klant vraagt.” Het nieuwste product dat Pavo op de markt heeft gebracht is Ease & Excell. “Dit is een innovatief sportvoer ter ondersteuning van de maagfunctie.”
Komt er binnenkort nog een nieuw product op de markt? “In februari lanceren we twee ruwvoerproducten in zakgoed: Fiber Beet en Fiber Nugget. Binnenkort start de campagne rondom deze vernieuwende producten.”
“De gehele maand februari hebben we daarnaast een actie, bij aankoop van vijf zaken Podolac ontvangt de klant hierop korting. Deze actie geldt bij al onze dealers en is een goede voorbereiding op het fokkerijseizoen dat op het punt van beginnen staat”, besluit Arjan Smits.
Tijdens de KWPN Stallion Show is de samenwerking tussen het KWPN en Pavo verlengt met nog eens drie jaar.